ayseetrl Glukoz(açlık kan şekeri) değer aralığı 70-100 olması gerekiyormuş benim ki 69 çıktı sizde de böyle düşük çıkan var mı
Eksijelibon ayseetrl benim canım. Hep düşük, 70 falan. Yüksek olmasından iyidir az az sık sık beslen dedi doktorum