Kivircikkuala Kızlar Merhaba , Hormon değerlerim nasıl sizce ? Bi arkadaş tsh yüksek dedi ama doktor öyle birşey demedi şimdi aklıma takıldı ? Bi bakar mısınız ?
Kvser Kivircikkuala AMH değeri genelde 1.5 ila 4 ng/ml arası normal . Amh değerinin 3 ng/ml’in üzerinde olması ise fazla yumurtalık rezervi olduğunu gösterir. Yani polikistik over de var canım sende maalesef.
Dolphin16 Kivircikkuala bn anlamıyorum cnm h yaptırmadım yurt dışındayım Türkiye’deki arkadaşlar daha iyi bilir
Kvser Kivircikkuala Anti-Müllerian Hormonun değeri 4.90 yani 3 ün üstünde pko demek benimde 5.77 baya bir araştırdım gittiğim doktorlar hep böyle açıklama yaptı canım . 3 üstü pko dediler
Kivircikkuala Kvser bende seni anlıyorum referans aralığı diye birşey var görüyorsan onun için normal başka bi yerde 3 çıkmıştı :) Sonuçta doktor ameliyat gerçekleştirdi olsa söylerdi ben amh sormuyorum zaten tsh için sorum yine de çok teşekkür ederim 🌸
Kivircikkuala Sibelsibos knk bide şey dicem Laparoskopi oldum ya ben göbek deliğim de küçük bi su toplanmış sanki ya sende de olmuş muydu
Kivircikkuala dolunayes oh tamam bi bayan çok yüksek endokrin e git dedi sınırda dedi ama doktorum birşey demedi