semaylmz34 Arkadaşlar merhaba benim 3lu tarama testim riskli çıktı üzerine doktorum peygamber sünnetli olabilir dedi ama genetiği bilmiyoruz dedi risk doğru olabilir mi sizce yaşayan var mı böyle bişey
babyface_ semaylmz34 benimde oğlum peygamber sünnetli doğdu elhamdülillah Bi sorun olmadı 7 yaşından önce ameliyat olmaz dedi doktor oldu 13 yaşında hiç Bi sıkıntısı yok boşuna korkma Allahım sıfanizi versin
Selmaata123 semaylmz34 benimde biyokimyasal risk var denildi 36 haftalık oldum hiç bı sıkıntı yok 1,217 benim risk
semaylmz34 Portredekitirtil benim ultrasonum gayet normal de işte bu peygamber sünnetli bı bozuklukmus korktum açıkçası
Sevdayaz semaylmz34 dayımın oğlu da peygamber sünnetli doğdu. 1 yaşında hem sünnet hem de ameliyatını oldu çok iyi geçti bir sorunu da olmadı. İçinizi ferah tutun çoğu çocuk bu şekilde doğabiliyor tedavisi var çok şükür🌸
Selmaata123 semaylmz34 Allah’a güven ben her zaman için Allah’a güvenndim ne olursa olsun bizim çocuğumuz sonuçta
Papatyakokulukiz İçini ferah tut kuzum bizim taramalar temiz çıkmıştı. Çocuk doğdu down sendromlu olabilir diye bir suru test yaptırdık genetik testi . 2 ay sonra belli olacak . Allaha tevekkül et her zaman.
Papatyakokulukiz Guidoo20007 biraz küçük doğdu gözleri çekik ellerinin ikisinde de tek çizgi var babasının ellerinin için aynı kafası küçüktü doğduğunda burun kemik yapısı içine cokuk bunlardan dolayı test yaptırdık 1 aya kadar sonuç belli olacak