Gunesgulce esylmz bel ağrım başladı ara ara oluyor harketlerini kasıklarım da hissediyorum bazen hareketleri çok sert can yakıcı olabiliyo bazende sanki tırnaklarıyla tırmaliyo beni elini yüzünü her zerresini çok merak ediyorum heyecanla bekliyoruz 🤗😍
Hsb34 esylmz uzun süre ayakta kalamiyorum çabuk acikiyorum 🤪 sürekli oturasim geliyor bir işi iki katı sürede yapıyorum çok şükür başka bir sıkıntım yok doktorum henüz yürüyüşe izin vermedi en fazla mahallede markete falan gidiyorum
Aaeccc esylmz hala çalışıyorım, günde 10 bin adım atıyorum en az, evde de temizlik memizlik derkem geçiyor daha tam ağırlaşmadım şükür 🫶🏻 ama ara ara bel ağrıları cok zorluyor. Dahada ağırlaşmadan hastane cantasıdır yıkamadır ütülemesir hepsini düm yaptım
motherlion01 esylmz arka fonda çok zor durumdayım iyi değilim çalıyor siz düşünün 😂😂 33 olduk bugün itibariyle hayır insan kendini panda yavrusu gibi hisseder mi yatakta dönerken adeta öyleyim 😂😂
Oznur28 Valla yürüsem ağrım oluyor , çok bunalıyorum havalar bana on kat sicak geliyor . İkinci gebeliğim. İlkinde böyle değildim
esylmz Gunesgulce heyecanımı bu aralar yitirdim ağrılardan Pozitif olmakta zorlanıyorum artık. Ne yapmalıyım hiç bilmiyorum
Gunesgulce esylmz maden suyu iyi geliyo diyolar içinde magnezyum olduğu için günde 1 şişe içmeye çalış belki işe yarar bebeğe de faydası var
esylmz Gunesgulce İçiyorum ama düzenli içmiyordum. Düzen oturturum belki faydasını görürüm. Teşekkürler 💐
esylmz Hsb34 ben de çok uzun mesafe yürüyemiyorum nefesim daralıyor aslında çok kilo almadım ama yine de daralıyorum dilim damağım kuruyor. Bu aralar kasık ağrısı işte
esylmz Aaeccc ya herkeste hissiyat farklı demekki günüm günümü tutmuyor Bir gün at gibiyim bit gün aşırı halsiz ve ağır 😣 😀
Aaeccc esylmz hajdjfkf kıyamam evet aslımda bende öyleyim. 1 hafta belim cok ağrısa diğer hafta sanki hamile değilmişim gibi rahat geçiyor bende anlamadm🥲
esylmz Aaeccc Geçecek bugünler kucağımıza alacağız buna odaklanmamız lazım 😀 ama benim bi midem bile yansa aşırı moralim bozuluyor
esylmz motherlion01 aynı aynı bi de şu yatış pozisyonları yok mu Sırt üstü yatılmaması gerekiyor diye sola yata yata uyuşuyor her yerim geceleri
motherlion01 esylmz valla çok takmıyorum kafaya o durumu doktorum öyle bişe demedi çünkü uyandığımda bazen bi bakıyorum sırt üstüyüm hep sol hep sol olmuyor zaten doğrm ilk işim yüz üstü uyumak olacak 😒