Selcennnn ben de 10 gün kadar önce hemen hemen aynı şeyi yaşadım. Hiç ihmale gelmiyormuş gerçekten. Bir gece yattım ben de. Serumlar, ilaçlar, fitillerle dindirdiler sancıyı. İki doz da ciğer geliştirici iğne yapıldı her ihtimale karşı. Haftada iki kere kontrole gidiyorum şimdi. Bundan sonra bol bol dinlenmek gerekiyor. Şu an çalışmak zorundayım ama cumadan sonra bırakıyorum inşallah. 33+1′deyim. Hepimiz yavrularımıza zamanında sağlıkla kavuşuruz inşallah 🤲🏻 siz nasıl oldunuz inşallah ağrılarınız dinmiştir