Biraz daha bekleyip direk karından baktirabilirsiniz. Ben ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı. 100de 100 ondan diyemem ama doktorumdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum uzun hikaye. Ikinci gebeligimde 8 haftaya kadar bekledim direk hem kese hem bebek hemde kalp atışını duydum 29 haftaligm şuan hic Baktırmadim alttan 🥰 biraz daha bekleyebilirsiniz bence