kizlar benim aklıma takılan küçük yada büyük birşey var bilmiyorum.. yemek konusunda 18+4 üm şimdilik hiçbir sıkıntımiz yok cokk sukur fakat ben sabahları kahvaltımı biraz geç yapıyorum 12 1 gibi uyuyorsam gece sabah kalkınca 10.11 gibi kahvaltimi yapıyorum geceleri sayısız kez kalkıp su içiyorum ama biseyler atistirmiyorum çünkü ozman yatamıyorum.. benim korkum ve aklıma takılan şu ki o ara boşluğunda beslenmedigim saatlerde yani bebeğime bir zararı varmı yada herhangi bir sorun oluştururmu ?? Birşey olur mu diye korkuyorum çok vicdan yapıyorum bilenler cevap verebilir mi lütfen ..