Nurella2633 Kızlar bugün 6+3 teyim kontrole gittim kese görünüyor ama bebek göremedim dedi dr Bu durumu yaşayıp daha sonra bebek gören var mı aranızda
AsELinAnneSi__ Nurella2633 7+4 de gördüm bir hafta öncesi sadece kese vardı canım erken gibi geldi bana gönlünce olsun sağlıkla 🌼
Tgba26 Nurella2633 evet benim de öyle olmuştu. 6+3te gittim kese var bebek yoktu.7+5 te gittiğimde bebeği de görmüştük. Acele etmeyin daha küçük sabredin🥰
Rabiasamet27 Daha çok küçük bende de öyle olmuştu 2 hafta sonra tekrar çağırdı doktorum cokmsukur hem gördüm hem kalp atışını duydum şuan 18+5 deyiz 🌸
Aaeccc Nurella2633 banada normal ultrasonla baktığında gözükmemişti, bi hafta sonra alttan muayene etti o zaman gözükmüştü
Baahaarrr Nurella2633 hmm.. yolk saç görüldüyse bebekte var demektir canım, benim de ilk gittiğimde kese görüldü, yolk saç ta var dedi birdahaki gittiğimde de bebişimizi görmüştük💕 sakın negatif düşünme iyi düşün
Daryam35 Nurella2633 yolk sac varsa bebek olusır adet tarihimiz, aynı benım de 20 Nisan 6+2de gittim yolk sac vardı bebek yoktu normal dedi bir de Keseniz kac mm idi doktorum 20 mm nin üstüne cıkması lazım bebek görünmesi için dedi
Kuzuluanne Nurella2633 Doktor bana tüm kötü senaryoları söylemişti o bir hafta sonra gel dedi ama ben 10 gün sonra gittim ve göründü o yüzden hiç bozma moralini daha çok küçük görülmemesi normal bende de yolk sac bile gözükmüyordu sadece bomboş kese vardı 🙂
Fik benn kuzum 6+3 de gittim kese göründü içi boştu 10 gün sonra yine gel dedi kese de bebekde hatta kalp atışı da görüldü ☺️ 1 hafta geriden geliyormuş meğerse minik kızım ☺️ Allah sağlıklı güzel haberler almayı nasıl etsin inşallah 🥰💙