minikinsantanesi
Hemen anlatıyım :) forumun anasayfasındayken solda 3 çizgi varya ona tıkla orda zaten resim yükle yazan yer var oraya da tıkla seni bir sayfaya yönlendiriyor yönlendirdiği sayfada yüklemeye başla yazan kısıma tıkla sonra dosya seç diyip galerinde kese fotonu bul yükle de yüklenince zaten bir link çıkıyor yanında kopyala yazıyor kopyalaya bas sonra tekrar foruma gel istediğin yorumda yapıştır de fotonun linki yapışıyor yorumu göndere basınca foto eklenmiş oluyor :)