Bugün kontrolüm vardı. Bebeğim 1,5 kg 42 cm olmuş. Bu ay kilo almamışım. Geçen ay bir anda çok kilo almıştım. Korkuyla girdim sabah doktorun yanına yine kim bilir kaç kilo aldım diye. 🙈 sevindim. Şu an toplamda +10 kilodayım.
Sizler ne durumdasınız? 🌸☺️