Elemon Arkadaşlar 23 haftalığım , ellerim uyuşuyor gece resmen uyandırıyor beni uykudan , yediklerim yemediklerim herşey ağzıma acı olarak geliyor iğrenç bir durum , bebeğe geçebilir reflü diyorlar ? Bu durum hakkında bilgisi olanlar lütfen yazsın , el uyuşması reflü ? Napabilirim bunlar için ?
Gizemsongul Elemon benimde ellerim cok uyusuyor uyurken reflumde tavan yapti bi care bulamadim burda bekliyim bakalim czumu olan varmi. 37yiz bizde
Ezgi14 Elemon refluyu bilemeyecegim ama el uyusmasi bende de var. Doktoruma sordum gecen hafta. Sislikte vardi. İdrara bakti bisi cikmadi. Uyusma da olabilirmis sinirlere baski oluyormus hatta gece kalkip eli sallama istegi de olabilirmis. Dogurunca gecermis
Ozderr Gizemsongul Elemon doktor bana reflü için gaviscon verdi hamilelik öncesinde de vardı hamilelikle tavan yaptı ama şimdi bu ilaç gerçekten sıkıntımı aldı götürdü
Seden Reflu normal galiba bende de olmaya basladi çünkü elim degilde sol diz kapagimin ustu uyusuyo benimde o dikkatimi cekti, burda bekliyim belki bilen olur :)
Elemon Bana da gaviscon şurup verdi Doktorum , boğazına acı his geldiğinde kullan dedi . Ama el uyuşmasına çare bulamıyorum uykumdan uyanıyorum çok ağırlıyor
Seden Elemon acaba magnezyum ilacimi kullansaniz doktora sorup benim kuyruksokumu ağrım var magnezyum verdi biraz iyi geldi, eksikse eger yapabilir
tugbaaltun44 Merhabalqr bende 30+4 teyim bende de el uyusuklugu var malesef gun icinde iki uc kez oluyor malesef:( bazen yatarken aci histe oluyor refludennmi sebep ki o ? Pazartesi randevum var doktoruma soracagim bende Allah bi avazda hepimizi kurtarsin bebislerimizi saglikla kucaklayalim insallah🤲🏻💞
leo arkadaşlar 6 aylık sabahları ve bazende yürürken el uyuşması oluyor parmaklarımı bile oynatamıyorum neden olur? ne yapmam lazım. midemde bir sorun yok.
kubrasahinbaz Bende de el uyuşması var geceleri uyuyamıyorum. Nöroloji uzmanına gittim. Hamilelikte normal doğumdan sonra geçer dedi ve ayrıca ağrıdığında takmak için bileklik verdi.