Asuman_gny Kızlar bugün çatı muayenesi oldum eve geldiğimde iç çamaşırımda lekelenme vardı nişan gelmesi mi yoksa bu muayeneden dolayı mı
yesilkahve Asuman_gny ilk hamileliğimde doktor muayeneden sonra lekelenme olabilir demişti ve olmuştu da. Tabi nişanda gelmiş olabilir
Masalmina1233 Asuman_gny normaldir büyük ihtimalle kastın mı kendini bende az önce oldum çok kastım kendimi canım çok acıdı 😒
Asuman_gny yesilkahve ewt işte bende bi emin olamadım nişan da olabilir Doktorum da birşey söylemedi bana
Asuman_gny 1996snl 39 haftamda yaptı bazı doktorlar 38 de yapıyor Vajınal muayene yapıyor canm açılman varmı vs ona da bakıyor
Asuman_gny 1996snl hayır tabikide 😒işaret ve orta parmakla bakıyor açılma varmı bakılır ya hani aynı yöntem vajına içine sokuyor yani 😶
1996snl Asuman_gny normalde son ayına kadar ilişkiye giren kişiler var kanamaları olmuyor ama parmakla muayene yapınca doktor yani açılma var mi die bakınca kanama geliyorsa son aylarda ilişkiye girmek sakıncalımı.
preg_tug Asuman_gny merhaba bugun benim de çatı muayenem oldu, doktor lekelenme olabileceği konusunda uyardı. Ancak doğumu tetiklemeyeceği bilgisini de verdi.
Asuman_gny preg_tug bende gebe okuluna gittim ordaki eğitim ebeleri genelde çatı muayenesini doğumu tetiklemek amacıyla yapıldığından bahsettiler. Çoğu gebe de çatı muayenesinden sonra nişan gelip doğum başlıyormuş
Asuman_gny 1996snl hayır eğer ki doktorun cinsel ilişkiyi yasaklamadıysa son hafta da erkeğin menisi rahmim ağzının yumuşamasına yardımcı oluyor normal doğuma zemin hazırlıyor