zilanmtee Gece sol kasıgımda bir ağrıyla uyandım sol tarafıma dönüp uyudum sabah uyandığımda geçmişti normal mi acaba bunun için gitmem lazım mı doktora? Bebeğim 18+2
tlhmrv zilanmtee dinlenince geçince ve kanama vs olmayınca korkma arada bu tarz ağrılar sızılar oluyor hareket etmeye başlamıştir hareketlerini takip et ediyorsa yine için rahat olsun
Fatoserin zilanmtee benim de giriyor canım belime kasığıma hatta göbek deliğim de acıyor bazen bende 20 haftalığım az önce post açmıştım meğersem normalmiş
Minaesra zilanmtee rahim büyüdüğünden dolayı sol kaşığa çok ağrı yaparmış bende yaşıyorum aynısını, gece uykudan uyanıyorum ağrıdan ama eğer çok kötü olursan doktora görün derim