aysenur-y1 Merhaba bir adet beyaz dantelli, bir adet gri gecelik ve sabahlıklı, bir adet mavi düğmeli kısa kollu pijama takımları aldım. Sizce yeter mi? Bir takım daha almama gerek var mı? Hep açık renk aldım koyu da gerekli mi?
siyahinciii Yeterli canım daha fazla alma sadece depend koy çantana açık renk aldığın için dışarı çıkmasın kan diye
ilknurakdogan1 Bende açık renkler aldım bir tane ne olur ne olmaz diye koyu aldım önü rahat açılıyor diye hoşuma gitmişti yani 2 Takım pijama şeklinde 1 Takım da elbise gecelik şeklinde aldım
aysenur-y1 Hamileanne dantelli olanı birkaç fotoğraf çektirirsek diye aldım, gecelik ve normal pijama takımını da gün içerisinde giymek için. Bazıları çok terliyorsun, kanama çok oluyor çok değiştiriyorsun dediler
Melodimm Hhbnhbnjvv Mənde tam bilmirəm ama uşaq doğulandan sonra qadında bezi proseslər gedir.Ele bilirəm.40 gün çekmelidir.Beden təmizlənir bedenden çirk gedir deyirler.
ilknurakdogan1 https://www.penti.com/tr/en-uzun-gece-ev-giyim/koyu-mavi-pijama-takimi/p/PNORSSM823IY-BE29
aysenur-y1 ilknurakdogan1 bunu çok beğendim ben de ama bedenleri kalmamış bir de önü çok mu açılır emin olamadım