Annelerim merhaba,
Bir sorum olcakti sizlere,
1 hafta felan olucak, her gece uyumaya gittigimde yatagima, 2-3 dakika sonra sag bacagimda bir agirlik aslinda cok degisik bir his bilemiyorum nasil anlatsam , uyusmada degil ama boyle, bir an sanki dermani kesiliyor hissi yasiyorum, rahatsiz edici, daha sonra bacagimi oynattigimda geciyor ama geri yerine koydugumda bir kac dakika sonra yeniden ayni sey oluyor , bu durum 1 saat kadar suruyor ve daha sonra geciyor , sizce neden oluyor, sizlerde hic oldumu ?