myangelson Zeyneparsln olur benim kansız gelmişti sarımsı ve şeffaf arası bir renkti çok katı sümüksü yapışkan bir akıntıydi
Ryhn55_ Zeyneparsln myangelson benimde dünden beri sancım.var sırtım ve belim çok ağrıyor 36+3 haftamdym sabah bende tarif ettiğiniz gibi bir akıntı gördüm nişan olabilir mi
Dilan_akbay07 myangelson aynısı dün akşam bendede oldu ama biz daha çok küçüğüz 16/5 umarım nişan değildi çok panik yaptım şimdi korktum açıkçası birazda agrım var batma gibi
myangelson Zeyneparsln benim erken haftada geldi devlet acilde nişan değil diyip gönderdiler 2-3 gün sonra ozeldeki doktorum 2cm e yakın açılma var rahim boyu 8mm düşmüş acil serklaj yapmamız lazım yoksa her an doğum olabilir demişti
myangelson Dilan_akbay07 enfeksiyon olanlarda da buna yakın akıntı gelirmiş benim de 19. Haftamda gelmişti nişanım. Bir doktora git istersen ne olur ne olmaz enfeksiyon falan da varsa ilaç verir
Dilan_akbay07 myangelson geçen hafta gitim tahlil. Falan yaptık enfeksiyon çıkmadı şükür ama yenede bilemedim
myangelson Dilan_akbay07 acil serklaj yapıldı açılma vs olduğu için 2 kere 1 hafta arayla ama 27 haftamda enfeksiyondan dolayı acil sezaryene alınmak zorunda kaldım
myangelson Dilan_akbay07 bu enfeksiyon hiç belli olmuyor benim de 2 gün önce hicbir şeyim yoktu 2 günde idrarda kanda vs hep enfeksiyon çıkmıştı o yüzden ihmal edilmemeli bir doktora gozukulmeli