Zeynepzeynepp35 Çok kafaya takıyorum adetime 3gun var içim içimi yiyor acaba hamile miyim diye çok üşeniyorum ki gidip test alaym evde doğal yöntemle yapabilirmym yani doğru sonuç verir mi😔
Ay12345 Zeynepzeynepp35 içiniz içinizi yiyor ve üşeniyorsunuz tezat olmus biraz. En sagliklisi eczaneden aldığınız testler evde yapılan diğer şeyler doğruluğu olmayan testler
Zeyna27 Zeynepzeynepp35 doğruluğu tartışılır ama kızım da 3 gün günüm geçmişti Çamaşır suyu testi yapmıştım 1 gün sonrada teste pozitif görmüştüm
Nur_50 Zeynepzeynepp35 Bence duygularınız karışık olumsuz olmasından korktuğunuz için gitmiyorsunuz. Umarım hamilesinizdir.😃
umutlubianneadayi Nur_50 size katılıyorum bende şuan aynı durumdayım adetime 3 gün var belirtilerim de var test yapmak da istiyorum bi taraftan da istemiyorum adet gecikirse öyle yapayım en azından umutlanmamış olurum diye insan nasıl hissedeceğini bilemiyo gerçekten Rabbim her isteyen herkese nasip etsin inşallah 😊
Zeynepzeynepp35 Nur_50 inşallah Rabbim isteyen herkese versin adetime 3gun var test yapmak istiyorum bir yandan istemiyorum psikoloji alt üst duygular karışık 🥲🫶
Zeyna27 kalorisizpatates açık çamaşır suyu var ya domestos değil diğeri idrarımı bi kaba koyup üstüne çamaşır suyu damlattım köpürmüştü
kalorisizpatates Zeyna27 senden görünce internetten baktım domestosla da oluyormuş bayağı köpürdü şaşırdım inşallah doğrudur günü yaklaşınca bide test yapayim inşallah pozitif çıkar
Umut5135 kalorisizpatates ven klozete döküyorum oylece akşama kadar beklior regl iken bile çişimi yağınca köpürüyor ay bu domestos😂
Nur_50 umutlubianneadayi inşallah güzel haberler alırsınız 😃apartman önünde hamile kedi görünce eşime bak bu bile hamile ben değilim dedim 🤣meğerse o an bende hamileymişim
HaticeNur16 kalorisizpatates kesinlikle bekleyin ben dayanamayıp yaptım yaklaşık bir buçuk haftada 8 test yapmışım bugün adet günüm ama henüz olmadım yani hep aklımda negatif çıktığını düşünüyorum bi yandan belirtiler bi yandan negatif görmek yani bedenimi tanıyamadığımı düşünmeye başladım artık
kalorisizpatates Umut5135 valla doğru diyorsun asit ve baz tepkimeye girerse zaten köpürür bana ilginç geldi teknik olarak kullanılıyormuş burda gördüm denedim öylesine yoksa evde testlerim var amaç değişiklik olsun😅
gunes88 Arkadaslar evde yapılan testlerin hepsi koca bir balon, en guzeli regl i gecikmesinin yasadiktan iki üç gün sonra test yapmak daha sonra kan vermek
kalorisizpatates HaticeNur16 Mart ayında aynısını yaptım durmadan test çünkü ilk deneyimdi hep negatif çıktı olmadı hep stres yapmaktan geçen ağ da değerlendirmedik bu ay değerlendirdik tekrar bekliyorum bakalım test yapmadan hayırlısı olsun hakkımızda💚