Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğim acemiyim 8 haftalık gebeyim kan testimde tsh 0,28 çıktı bu ne demek oluyo doktor dahiliyeye yönlendirdi ve dahiliye iki hafta sonra gel şimdilik yalancı tiroid dedi ne gibi risk var özele mi gitsem korkuyorum sizin kaç çıktı