Merhabalar ben 39+5 teyim persembeden beri ara ara nisanim gelmisti ama dün aksamdan beri her 18 dk bir giren belime kasiklarima vuran bir agri var vajinamda bir acı var sanki afedersiniz buyuk tuvaletim gelmis gibi bir baskı oluyor ve pembemsi akintilar gelip duruyor suan yasadigim dogum sancisimi acaba ya devlet hastanesine gittigim icin kimseye sorma gibi sansimda yok illa sumu gelmesi lazim acaba persembe hastaneye gitim cumartesi gittim 1 cm acilma vardi sanci cikmadi qktif kanama vs yok diye gönderdiler