MutluVeTazeAnne ben de 38. Haftadayim ve cati muayenesi yapilmadi. 4 haftalik gebe okuluna gittim ki Ankara nin en buyuk dogum evlerinden biri, biz hastane olarak cati muayenesi yapmiyoruz, sezeryana yonlendirmek icin uydurulmus bir muayene demislerdi