Efnanefnan o zaman farklı bi işlem mi onu bilmiyorum. Tanı amaçlı ben rahim filmi çektirdim. Sonrasında perde olduğu anlaşıldı ve 20 dakka kadar bi işlemle doktorum düzeltti. Sonrasında 1 ay kadar bi süre geçti tekrar film çektirdim tekrar düzeltme yaptı. Tek seferlik olmadım yani y şekilli olunca kontrollü gitmek istedi.çok şükür artık problem yok.