Benim gebelikten önce gelen bağırsak rahatsızlığım vardı bazen kabızlık bazen cıvık dışkılama bazen ishal mukus vs bir türlü tanı konulamadı o esnada gebe kaldım hâlâ rahatsızlığım devam ediyor. Bir gün kabız isem bir kaç gün sonra hemen değişiyor ve bu durum beni kokutmaya başladı bebeğime konsantre olamıyorum korkudan:( yaşayan aranızda var mı