Allah’ın izniyle yarın transfer olacağım çok heyecanlıyım. 5.gün embriyosu olacak Allah’tan bir keder olmazsa. Bugün 4.gün 8 tane gelişmekte olan embriyom varmış gelişimleri devam ediyormuş ve iyiymiş. Normalde 3.gün aradıklarnda, 9 döllenenden 6sı güzel gelişmişti 3ü geriden geliyordu bugün haber verdiler onlarda ilerlemiş galiba 8 tane gelişmekte olan var dediler. Allah’ım lütfen artık vakti gelmiş olsun çok heyecanlıyım 🥹 transfer sonrası ne yediniz ne içtiniz deyin hele elimden ne geliyorsa yapmaya hazırım 💕