Arkadaşlar 9+5 günlük hamileyim kahevrengi leke geldi bir iki damla sadece bir kere olmak kaydıyla. Bir daha gelmedi gece geldi. Az önce doktoruma mesaj attım 2 buçukta yanıma gelin dedi. Korkmuyorum sizce bebeğime bişey mi oldu. Bu durumu yaşayanlar varmı çok korkuyorum 😢9 senedir mucizem gerçek oldu ilk defa. Bebeğim de inşallah bişey yoktur