Arkadaşlar idrar yolları enfeksiyonu için fitil kullanıyorum ve antibiyotik 15.haftalik gebeyim. Fakat fitil kutudan çıkarken ortadan ikiye bölündü yarim yarim kullansam sıkıntı olur mu yoksa çöp mü oldu. Birde idrarda az bir kan görülmüş tahlilde ve hafif bı kum dökme yaşamışım bebeğe zarari olurmu bunun acaba teşekkür ederim şimdiden