Ben kızımı 12+5 günlükken öğrenmiştim %99 kız demişlerdi
Şuan 13+4 günlükken doktor bişey görüyorum dedi bizede gösterdi bizde gördük çük 🙈 ama geride çekilebilir dedi 🥺 15-16 haftayı bekleyelim dedim inşallah değişmez iki cinsiyetinde tadını tattırsın mevlam dua edin bana 😊🤲🏻