Ask-bebegim aaaa-123 p prifemyb Dr hafifletiyordu 15+3 haftalığız 3 4 gündür kullanmıyorum sadece açken bulantım oluyor yedikten sonra kesiliyor artık kullanmıyorum çok şükür
Elifbnckk 15+3 hâlâ prilam kullanıyorum. Bir gün bıraktım sadece geçmiştir diye bırakmaz olaydım 12 kez arka arkaya istifra ettim ve hap etkisini gösterene kadar öldüm dirildim nasıl bırakıcam bilmiyorum 😂
Elifbnckk Trhn-cicek parolun hamileler için bir zararı yok .. bana da doktorum vermişti lakin doktorunuza danışmadan kullanmayınız.. çünkü herkeste farklı etkenler gösterebilir
Gamzeaksam aaaa-123 20+5 haftaligiz yatarken 2 tane içiyorum ara ara bulantim oluyor içmeye devam ediyorum
bsrcap Ben prilamı 24. haftaya kadar kullandım sonra günde bir taneye düşürdüm bir hafta kadar öyle kullandım. Sonra da bıraktım şükür.