yeni_anneadayi Az önce tualetimi yaptıktan sonra silinirken peçeteye pembe kan geldi kızlar öncesinde nişan geldi mi bilmiyorum peçetem düşmüştü bakamadım bu kanama nişan olabilir mi sümük gibi değildi normal adet kanaması gibi pembeydi çok az geldi peçete koydum bekliyorum bugün doktora gideceğim ama yaşayan var mi öncesinde sormak istedim?
Ftmaskr yeni_anneadayi doğumun başlıyor bence canım benimde aynı pembe lekelenme gelmişti ve açıklığım varmış hemen yatış işlemleri yaptılar ama ben 40haftaliktim o zaman
yeni_anneadayi cokkasmabeabi teşekkür ederim gideceğim de gidene kadar içim içimi yiyecek keşke bi bilen çıksaydı 🙁
cokkasmabeabi yeni_anneadayi acile gidin hemen ne olur ne olmaz 🥺 bu haftalar kanama için riskli. Nisan da geldiyse doğuma hazırlıklı olmuş olursunuz
SuSu1602 yeni_anneadayi ilk hamileliğimde sabahında benzer bir kanama ile doktora gittiğimde nişanımın geldiğini söyledi. Akşamında da doğum yaptım. Hayırlısı ile sağlıkla kucaklayın🙏🏻
Lajanam Canım aynı şekilde benim de 34. haftamda oldu pembe lekelenme, iki gün oldu iki defa. Doktora gittim alttan muayene etti baktı açıklık VS yoktu Bi sıkıntı da yoktu adet kanaması gibi olmadığı sürece korkma demişti
Dilber0601 38 de nişanim gelmişti gttm acile sancı açılma yoktu 38+3te doğum yaptm nisandan 1 gün snra 2 gün boyunca sancı çektim dogum bugünlerde sağlıkla kucağınıza alrsnz inşallah
dilay_06 yeni_anneadayi 38 hafta olduğun için bebek için büyük bir risk yoktur erken doğum vs ama doktora gitmende fayda var
yeni_anneadayi SuSu1602 amin çok teşekkür ederim bana da nişan dedi doktorum bi haftaya gelir dedi inşallah sizin gibi hemen gelir
Brownie yeni_anneadayi doktor bana bazı belirtiler söyledi en az biri olursa hemen gel diye Biri kanamaydı, o yüzden belki bir şey yoktur ama aksatmasanız iyi olur
yeni_anneadayi Brownie gittim dün nişan olduğunu 1 hafta için de doğum olabileceğini söyledi bekliyorum 🤷🏻♀️