Merhaba anneler 34+2 de geçen perşembe aniden rahimde iğne batması gibi yırtılma gibi
Bir şey yaşadım yürüyemedim resmen ama sanscım yoktu hissettiğim. Yine de acile gidelim dedik gittik 60 a çıkan sancılarım çıktı ve bebeğimin kalp atışı da baya yüksekti ben sancı hissetmedim ama doktor yatış verdi 2 gün hastane de yattım hem serum hem ilaç tedavisi gördüm şimdi evdeyim daha ilaç içiyorum bu durumu yaşayanlar var mı ne kadar durdu bebekleriniz neler yaşadınız ?