Ayselota Merhaba herkese,bu 3.gebeliğim.İlk ikisinde epidural sezeryan oldum ama anestezi etkisi geçince ağrım çok oldu,çok zor ayağa kalkıp yürüdüm dik durmam 3 günümü aldı acaba epiduralden kaynaklı mı? Spinal olsaydım da aynı şeyleri mi yaşardım ki?
06Seyma-06 Urasali epidural bel kemiğine iğneyi takıp ameliyat sırasında veya bittikten sonraki 8 saat boyunca orda durup bir düğmesi var ağrı geldikçe basıyorsun orayı uyuşturuyor. Spinal sadece ameliyat sırasında belden tek doz iğne vurup 6 saatlik etki gösteren bir iğne şekliymiş. İkisini de tecrübe edinen yeni doğan hemşiresi arkadaşımın dediğine göre:spinal de ayağa kalkıp yürümesi ve hissetmesi biraz daha erken oluyor ve ağrı geldikçe hemşireler zaten ağrı kesici yağıyor sürekli belden iğneye gerek yok dedi. Epidural alan arkadaşım ise sabaha kadar kendine ağrıkesici vermiş gelen gidenin yanında rahat olmak için ancak eve geldiğinde ağrısı başlamış biraz zorlanmış. Bende bugün hastaneye gidicem doktoruma geçen hafta sordum anestezi uzmanı karar veriyor beldeki yağ dokun ve iğnenin ilerleme şekline göre dedi. Yarın sezeryan olucam Allahın izni ile ama şekli belli değil:)
Ayselota Urasali epiduralde de belden uyuşuyor ama belinde katater takılıyor ondan ağrın olduğu zaman bir defaya mahsus ağrı kesici yapılıyor hafif uyuşuyor yine bacakların spinalden tek farkı belinde katater olması spinalde beline katater takılmıyor
Ayselota Ben ikisinde epidural oldum da anestezi etkisi geçince belimdeki kataterden ağrı kesici yaptılar bir kereye mahsus ama bu sefer spinali denemek istiyorum çünkü çok zorlandım Allah yardımcınız olsun sizin de şimdiden 🥰