Ardakumsal 6 haftalık gebeyim ama uzayan sümüksü yapıda kahverengi akıntılarım oluyor sizce normal mi ?
Rumya Bendede olmuştu bebek Rahime yerleştiği için oluyor normal diye biliyorum ama yinede doktora görünmeniz gerekir ne olur ne olmaz diye
Bhrgrgn Yerleşme kanamaları ilk aylarda çok normal endişelenme. Yine de için rahat etsin istersen doktoruna sorabilirsin. Bende de olmuştu.
sevaldqn1 Yerleşme kanaması olup olmadığını bilemezsin doktora git belki de kese etrafında kanama vardır. O haftalarda benimde oyle olmuştu düşük riski olduğunu öğrendim gerekli ilacı kullandım..