Sevilaylayyy Ben de 30a gircem heyecan yapıyorum 😍 hele oğluşumu her kontrole gittiğimde daha da güzelleşip şekerleştiğini gördükçe kucağıma çabucak almak istiyorum 🤗
Gamzedeniz Ben 27. Haftamdayım ben bile heyecanlanıyorum sizleri düşünemiyorum 🙂 İnsan hiç görmediği bi varlığı özler mi hiç ölüyorum hasretinden çocumunnn 😍🙈 Rabbim kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah 💞🙏🏻💙
semabrcn Gamzedeniz o hasret 35 ten sonra nokuyo biliyo musunuz çekip alasınız geliyo cocugu 😂 36/4 üm böyle bi özlem hayatımda yasamadım
Gamzedeniz Oyyy zaman çabuk geçsin bi an önce kavuşalım inşallah 🙏🏻🙏🏻 Zaten gün geçtikçe heyecanıyla birlikte artıyor özlemi ❤😍🙏🏻
seydanurceyhan Bende 30+6 31 diyelim yanii sabirsizlandikca sabirsizlaniyorum hem onu kucagima almanin sevinci hemde dogum korkusu cok degisik duygular yasiyorumm isallah bir an once vakti zamani gelince bebeklerimizi saglikli sihatli kucagimiza aliriz
zynpsr18 33+5 hrycan korku panik mutluluk özlem bütün duygular aynı anda sarmaya başladı vakit daraldıkça günler geçmek bilmiyor