MoonLighty benimde öyle canım bazen hareketli , bazen durgun. Doktor 28-30 dan sonra hareketleri say daha erken dediği için takmıyorum kafaya. Bende uyurken cok zorlanıyorum. Omurgam, belim ağrıyor . Bacak ağrım vardı magnezyum iyi geldi biraz ama bel ağrısı sıkıntı. Doğum normal mi düşünüyorsun , sezaryen mi ? Hiç fikrin var mı canım. Birde eşyalarını aldın mı hiç bebişin