Merhaba hanımlar 38 haftaligim. Simdidye kdr toplam 9 kilo aldım ama 37 den beri parmaklarım acayip şişmeye başladı günlük suyumuda aksatmamaya çalışıyorum gebeligimden beri tuzluda tüketiyorum azaltttim tansiyonum da hep düşük çıkardı. Yuruyuşlerede çıkmaya çalışıyorum ama bu parmaklarında ki şişligi nasıl geçirmem gerek acaba