Golgem26 İyi günlerde kizlar 11 Haftalık hamileyim dün akşamdan beri göbeğimin altında sol tarafta batma oluyor bu normal mi karnımda değil alt kısımda yardımcı olur musunuz lütfen
Selcanunal2004 Golgem26 evet canım benimde aynı şekilde bende 8.haftadayım Sağ alt tarafta batma ve belin sağ tarafında ağrı oluyır
Golgem26 Belimde ağrı yok dün yürüdüm biraz o zaman oldu ama geçti onu normal karşıladım ama şimdi batma sizlama olunca merak ettim cevabın için çok teşekkür ederim canım :)
Golgem26 Benimde tam 11 hafta oldu bugün canım ne tesadüf normal demek ki hem sende hem bende olduğuna göre
Golgem26 Trhn-cicek benim bulantim hiç olmadı ama 12 haftadan sonra azalıyor diye biliyorum hatta bazen tamamen kesiliyormuş
Golgem26 Bende korkuyordum ama normal sanırım çünkü bir bayan daha yazmış onda da oluyormuş sanırım bebek büyüdüğü için oluyor
Golgem26 Trhn-cicek ewt Allah herkesin bebeğini sağlıklı, hayırlı, eli ayağı düzgün kucağımıza almamızı nasip etsin inşAllah