Kontrole diye geldim. Nstde sancılarım çıkmış. Hissetmiyor musun dedi. Yok dedim. Açıklık muayenesi yapalım uyarı verip başlatalım artık dedi doktorum. 2 cm açılma var ve rahim yumuşamaya baslamis. Perşembe gününe kadar doğumun olmazsa Perşembe gel suni vericez dedi. Çok tedirgin oldum acayip korkuyorum. Aglicam nerdeyse. Panik atak anksiyetede var bende ve ikinci gebeliğim..