Tugcezeynep89 Merhaba kızlar 20 haftalık hamişim . Sadece meraktan bişey sormak istiyorum sağlık ocağı kontrolünde ebe tansiyonu yüksek bulduğunda ne diyor takipmi öneriyor yoksa doktoruna mı söyle diyor
cherryblossom7 Tugcezeynep89 merhaba takip istiyor varsa evde tansiyon cihazı yoksa da gel ölçtür dedi bana doktoruna da ilet demişti muhakkak
cherryblossom7 Tugcezeynep89 doktor takibi olmadığı icin yok sanırım . Sürekli düşme/yükselme olursa belirli bir hafta süresince tanı koyuyorlar