Yagmur1991 Kızlar 5 aylik hamileyim doktorum 1 ayrıntılık asiti bıraktirdi vitamin falanda yazmadı sadece bacak ağrım için magnezyum yazdı çoğu insan folik asiti doğuma kadar kullanıyor bebegin gelişimini iyi etkilediği için ben başka doktoradami gitsem?
AysEmreee Yagmur1991 12. Haftada bırakılıyor dedi benim doktorum şimdi 10 haftalığız 2 hafta sonra bırakacağız folik asidi
Misskaynak Yagmur1991 ben 13 haftaligim folik asitoi sadece 2 hafta kullanabildim alerji yapti doktorum biraktirdi demir ilaci verdi o da midemi mahfetti ben biraktim gidalardan almaya calisiyorum pekmez yiyorum 4. 5. Ayimda belki demiri tekrar denerim
Emine1235 Yagmur1991 benimde 4 haftalık ken bıraktırdı kan testi yapıp tabiki folikasit değerim yüksek çıkmış d vitamini düşük çıkıtığı içinde ilaç verdi bende bukadar erken folikasit bıraktırdı diye endişe ediyordum
Yagmur1991 Assy demir ve elevitte vermedi kan sonucuna göremi demiri veriyor eksiklik varsa die anlamadimki
Bltftm Bebeğin gelişimine göre bıraktırıyor doktor. Banada bırakabilirsin dedi 12. Haftada. Vitamin kullanımınıda sana bırakıyorum dedi. Meyve sebze bol tüketerek vitamin ihtiyacını karşılayabilirsin desi
SevgiTkn Yagmur1991 Benim doktorum da 12 haftalıkken bırakırdı canım onun yerine demir ve vitamin yazdı doğuma kadar onları kullanıcam.
Bihilal Yagmur1991 ilk defa duydum doğuma kadar kullananı genelde herkes 12.haftasında bırakıyo zaten ondan sonrada bi etkisi yok