Minnos_23 Merhaba anneler ve anne adayları gebelik öncesi folik asit kullanılması gerekiyormuş. Kullanılmalı mıdır, hangisi daha iyidir?
Sibelsibos Minnos_23 folbetake ben bu ay başladım gebelik istiyorum deyince bi bunu verdi bide ayrıntılı ultrason istedi temmuz 28 verdiler anca randevuyu
Elzel17 Minnos_23 merhaba canim bende dün başladim hamile diyilim ama istiyorum en iyi folik asit folzed-A onu vermisdi doktorum bana ama bir nece ay dayandirmisdim bu ay öylesine içimden geçti başladim inşallah sebep olur canim güzel haber aliriz bu ay🙏🏻❤️
Arzuseen Minnos_23 evet 3 ay öncesinden alınması iyi. İnofolic poşet kullandım ben 3. Ayımda hamile kaldım