Mehtapcagras canim cok sukur 7 yasinada 1 oglum var ikinci olmuyordu bizde daha gec kalmadan tup bebek yaptirdik. Tup bebek oldugu icin kullanmam gereken bir ton ilacim var. 4 gunde bir dusuk onleyici igne. Her aksam gobekten kan sulandirici. Kan sulandirici hap. Gunde 3 kere vajinal fitil. Ve olmazsa olmaz folikasit 🙁 ama cok sukur hersey yolunda yaa deger 🤗 sen neler kullaniyosun