Balbebek012 Gkee anlarsız istemsiz akar çiş gibi olmaz çişi tutarsın ama suyun gelince akıp gider elinde olmadan ve korkma bunlar doğal şeyler
nur_bebek34 Balbebek012 çok mu Çıkar. Bugün benden sıvı geldi idrar diye düşündüm böyle çok değildi ama pijaman ıslandı biraz. Ara sıra kaçırıyorum diye önemsemedim
Balbebek012 nur_bebek34 suysa koku olmaz yoksa bazen ben de şüphe ediyorum ama koku varsa akıntıdır koku yoksa sudur
Minaesra nur_bebek34 bende Su sanıyordum ama istemsizce altıma kaçırdığımi fark ettim özellikle geceleri 🫠