Bende de oluyor 24-25 gibi başladı yatakta dönerken kalkarken falan çok ağrım oluyo hala devam ediyor bi aydır. Bebiş kendini hazırlıyordur herhalde doktoruma sordum ben bunu ama araya laf girdi normal dedi sanırım tam hatırlayamadım cevabını ama normalmiş