Sevilayosman cumartesi günü 28+2 de gittim ben de muayeneye. Bir gün boyunca sağ tarafımda ağrı olmuştu sonra geçti. Onu söyledim doktoruma. Artık yavaş yavaş doğuma hazırlık sancılarımın başlayabileceğini ama devamlı ağrı olduğunda mutlaka hastaneye gelip göstermemiz gerektiğini söyledi. Ara sıra giren ağrılar normal kabul edilecekmiş bu haftalardan sonra yani. Tabi kanama vs bir şey yoksa.