Nuran1234 Merhaba kızlar erdemde doğum yapanlar memnun musunuz acaba bide doktor öneriniz varmı fikirlerinizi paylaşırmısınıx lütfen
prensesinannesi94 Nuran1234 ben son ana kadar oraya gittim doğumumu orada yapacaktım ama bebeğimin suyu azaldığı için doktorum acil sezaryen dedi ben normali denemek istedim suniyle ama bişey olduğu taktirde ben sana müdahale edemem burada dedi son anda gidip Zeynep kamilde suniyle normal doğum yaptım benim güvenimi sarstı açıkcası bu konu doktorumu çok seviyordum ama tekrar gebe kalırsam gitmeyi düşünmüyorum
Nuran1234 prensesinannesi94 eebrum_ Teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için inşallah memnun kalırız 😊
eebrum_ Erdem Hastanesinde Funda Hanıma gidiyorum, şu ana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım, kendisi çok güler yüzlü, bütün sorularınıza cevap veriyor. Umarım doğum sırasında da hiç bir sorun yaşamam :)))