Melek__55 Yumurtlamanın dokuz günü test negatif ovulasyon testi de yaptm oda çok silik adetime üç gün var olsa çıkardı ilaki
Sibel_gedik Melek__55 Regl 3 gün kala erken gebelik testi negatif , regl günü pozitif görüp şaşıran ben 🤭 umudunuzu kaybetmeyin, bazı şeyler ummadığımız anda oluyor 🤲🌸
Aysenur-2019 Melek__55 yumurtlamanın 10. Günü kanda cıkar idrara daha geç düşüyor ümidinizi kaybetmeyin bence
Melek__55 Sibelsibos ovulasyon testi yapmayı birkayorum çok stres oluyor insan akıntımi takip edincem öyle değerlendircez😏
Sibelsibos Melek__55 öyle benim kankşmde çok kötü oldu buraya girmiyor girmek te istemiyor psikoloji çok yıkılıyor ya 😥
Sibel_gedik Sibelsibos ahahaha 😍😍 yaa tşk ederim canım , seninde enerjin yansıyor 💕🤗 napıyım kız, herkes hamiş olsun istiyorum çokta dua ediyorum , isteyen dileyen kimse varsa rabbim tez zamanda hepinize nasip etsinnnn🤲🤲🙏🏼🌸🥰
Sibelsibos Sibel_gedik aminnnnn adaşım senin adın burda benim için enerciiiiiiiiii 😍😍tabi iznin olursa ❤️
Sibel_gedik Sibelsibos Dilan Polat gibi hissettim kendimi 🤭🤭😜 olsun tabi cnm . Sende ki enerji daha fazla hissediyorum ben 😍
Sibel_gedik Sibelsibos aynen kadın da para var enerji var anacım napalım bize de izlemek düşer , neysee senin belirtiler ne durumda 😍
Sibelsibos Sibel_gedik belki bizde pat olmadığı için sadece enercisini seviyoruz okadar pata olmayacağını bildiğimiz için ben şimdi böyle enerjğim ay okadar para olsa heralde trofo gibi enerji patlaması yaşarım 🤣🤣🤣🤣🤣
Sibel_gedik Sibelsibos ahaha yok be herkesin bilmediğimiz hayat hikayesi var , biz gördüğümüz kdr mutlu sanıyoruz işte ama para olması ekstra yaşam tabii 🤭
Thebest_01 Melek__55 9. Gün çok erken 11. Günden önce pek çıkmıyor testlerde umudumuzu kesmeyin bence
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Melek__55 daha çok erken değil mi pes etmek için? Yumurtlamanın üzerinden en az 14 gün geçmesi lazım. Umutsuzluğa kapılmayın lütfen regli olacağınız gün tekrar test yapın inşallah hayırlı haberler alırsınız 💐