esmerella37 istanbul şişli galen laboratuvar dan ilaclı rahim filmi cektiricem agrısız dedi 🥰🥰 buldum sonunda cektırıcem sanırım agrı kesıcı vurup oyle yapıcaklar heycanlıyım
Kalbiimde2can esmerella37 allah yardimcin olsun kuzumm güzel haberlerle dön insallah 🤲🏻 daha sonra doktorun zaten nasil süre olacagini anlatir insallah tez vakitte sendende pozitif bir haber almak nasip olur🥰❤️
SuEmbal esmerella37 geçmiş olsun inşallah şifa olur sana canm güzel haberler alırsın benimde aklımda rahim filmi çektirmek var ama fiyatlarını bilmiyorum sen ne kadara yaptırıcaksın acaba?
Melekler12 esmerella37 anesteli çektirirken hiç korkma canm aç karnına gidiyosun hiç acı duymuyosun sonrasindada acı duymuyosun gayet rahat
esmerella37 Kalbiimde2can insallah cnm doktor birsey demez dmi bana ben anastezili cekınmek istemedigim icin gitmedim normalde bgun randevum var istanbylda cekınıp ona getirsem bisey dermi acaba
enguzelheyecan28 esmerella37 bence bir şey demez. Rahim filmim İstanbulda çekilecek sonuçları size getiririm dersin canim
Kalbiimde2can esmerella37 yok canim diyecegini sanmiyorum sonuc olarak cektiriyorsun sonuclari ona götürecegini söylersin.. nerde nasil yapildigi önemli degil bence 🫶🏼
umutluanneadayi esmerella37 hayır hiç bişey demez nerede çekilmek istediğin sana kalmaz haydi hayırlısı inşallah bir sıkıntı çıkmaz 🙃
esmerella37 enguzelheyecan28 iste doktorumla gorusemiyorum ki nasıl haber verıcem artık gleince direk yanına giderim
esmerella37 SuEmbal valla kastamonuda 3700 istediler istanbul 1500 a cektiricem tabi 3700 olan anastezili 1500 olan anastezisiz sadece fıyat degısıyor yere gore yani
SusamTanemibeklerken esmerella37 benim gittiğim hastanede ikiside ayni fiyatti ben anestezili istiyordum ama anestezi yapmadı benim doktorda
SusamTanemibeklerken esmerella37 adet gününe zamani uyacaksa iyi canım adet bitiminde bi kac gun içinde cekiyolar ben bittigi gün randevu almıştım