Rknvlkn Kızlar 4 yaşında kızım var sezeryan olmuştum. Şimdi 13 haftalık hamileyim yine sezeryan olacağım. İkinci sezeryanın ilkinden bi farkı oluyor mu aynı yerden mi açıyorlar. İyileşme süreci aynı mı oluyor 2 sezeryan olanlar yardımcı olabilir mi
AzraFarah Rknvlkn doğum yapalı 53 gün oldu,yeni girdim uygulamaya. İki doğumumda sezeryan oldu, ikinci spinal oldu acı daha azdı,kesi yeri de aynı herhalde bende bir iz var,hatta birinci doğumda şişlik kalmıştı, doktor orayı kesip aldı.
Betulnnmz Rknvlkn burada bekleyeyim bende benim kızımda 3.5 yaşında 1.5 ay sonra ikinci sezeryanımı olacağım 😊
GizemBurak Rknvlkn ay benim kizimda 4 yasinda ve 30 haftalik hamileym 2.sezrynm olcak bende cok merak edyrm ilki spinaldi ve xok rahat kolay gecdi amaa bu nasi olcak bilmiyorum
babyme_ay Rknvlkn ay benim de bebeğim 2 yaşında ilki genel anesteziydi çok zor uyanmıştım. Şimdi spinal mi yaptırsam diyorum acaba ikisini de deneyimleyen var mı? Hangisi daha kolay oluyor acaba:)
Rknvlkn AzraFarah inşallah biz de de bi sıkıntı yaşanmaz. Aynı yeri iki kere kesme düşüncesi beni bi gerdi ☺️
GizemBurak Rknvlkn ya ilkinde tecrubesiz bisey bilmydk girdik ettik oldu bitti cikdi ve ben hemen toprlmamsdm ama bunda bilmiyorum gereksiz bi tedirginlik olusuo hani sebebinede anlam veremyrm amaaa yineede korkyrm
GizemBurak babyme_ay spinal daha kolay en azndan uyanik olysn biseyleri blysn bebisini hemen kucagina alysn
Pinaryucetas Pazartesi 3. sezeryanımı oldum. İlk ikisi genel anesteziydi üçüncü spinal oldu. Üçünü de aynı yerden kestiler tek iz var yani.
GizemBurak Pinaryucetas ben ilkini mecburytten ozelde olmsdm smdi devlette olucam doktrm cok cok iyi aklima takulin benim ilk sezrynda hic byle karna bastrma yada pihti atmasn die bi corap falan gydrmediler bazilari dio karnina bastyrlr falan onlrdan korkyrm
Pinaryucetas GizemBurak benim hiçbir doğumumda bastırma çorap vs olmadı. Bende ilkini araştırmada diğer ikisini özelde oldum.
GizemBurak Pinaryucetas benimde olmadi bide covid zamani bi kere panik atak gecrdm bidaha bisey olmadi birZda o yuzden herhlde kendi kendimi tedirgen edyrm
Pinaryucetas GizemBurak korkma tedirgin olma bebeğinde stresinden etkilenir. Ben erken doğum yaptım 34+3 te bebeğim şu an küvezde en azından kendimi toparlamış olacağım çıktığında.
Sinemalmila İlk ikisi sezeryandi genel anestezi olmuştum şimdi 3.ye hamileyim yine sezeryan olacak ama ister istemez korkuyorum ilkinde birşey anlamamıştım ikincide herşeyi bildiğim için korka korka girdim toplama sürem daha kısaydı simdi 29+2haftaligim rüyalarıma kadar doğum giriyor istemsizce geriliyorum
GizemBurak Sinemalmila yaa bende 29 haftaa 5 gnlugum aslinda hersey ignee vuruluna kdr ama ister istemz bz kendimizi cok korktryz