Kızlar 22 haftalık hamileyim gittiğimde ücretsiz alabiliyodum raporum vardı ama bugün raporu yeniletmeniz gerek katkı paysız yapmazlarsa gene ücretli alırsınız dedi eczacı ama ben bu raporu araştırma hastanesinde çıkartmıştım oraya takipli değilim şimdi gitsem tekrar 4 aylık daha rapor verirlermi bana yarına randevu aldım hemen şuan iğnemde kalmadı 2 3 gün vurmasan bişey olurmu rapor hemen cıkarmı siz nereden cıkardınız raporlarınızı özel hastane cıkarıyormu bunu ücretsiz şekilde?