Kızlar, biz eşimle düğün dahi yapmadan nikah kıyarak evlendik. Evleneli 1 yıl oldu hala evin eşyalarında eksiğimiz var başlarda bunu dert etsem de artık sorun etmiyorum. Ailelerimiz çok destek olmadı. Eşimin de iş durumları sıkıntılı maalesef gelirimiz çok kısıtlı. Bu yüzden kredi kartımızın borcu çok yüklü çünkü her ay asgari ödemesini yaptık üstüne eklene eklene sonu gelmeyen bir hal aldı. Geçenlerde post açmıştım çeyiz parasıyla alakalı. Çeyiz param yattı. Biz de onları altına ve dolara yatırmıştık ama bir yanda borç duruyor, kenarda altın dolar var ama biz hala parasızız. Aklım ikiye bölündü, bir yanım o altınlar kalsın elleme değerlensin bir şekilde sıkın dişinizi diyor bir yanım da en azından borçları kapatacak kadar bozdur rahatla diyor. Eşim paraya asla dokunmaz, o senin paran diyor ama ben ikimizin borcu olduğundan artık bu yükten kurtulmak istiyorum. Aramızda asla paranın lafı olmaz, evlendiğimiz günden beri ortak harcamalar yapıyoruz. Sizce ne yapmalıyım? (Bu arada eşimin işi için de dua ederseniz çok sevinirim)