Mhndshnmm 7 haftalık hamileyim şu ana kadar hiç bulantı sorunu yaşamadım etrafımdaki herkes ısrarla daha başlamadı başlayınca göreceksin Şuan rahatsın filan deyip duruyor bulantının başlaması için özel bir hafta filan mı var sizin ki ne zaman başladı ?
Sumeyye237 Bu millette ne dert olmuş acaba. İnşallah hiç başlamaz canim rahat geçirirsin. Belirti başlama kişiden kişiye değişiyor benimki 8 de bir başladı 16 ya kadar canımı okudu resmen. Çok şükür ki geçti bitti
Nisanyagmurum Nasilda moral veriyorlar insana😏 5. Haftada başladı 7 olduk devam ediyor yediğim gibi çıkıyor en kısa zamanda inşallah geçer herkesin